! Upozornění pro kupující !
Tento internetový velkoobchod je určen pouze kupujícím, kteří jednají výhradně v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. I z tohoto důvodu jsme nastavili filtr nákupu bez poplatků za dopravné a balné na částku 5.000,-Kč bez DPH. Při nákupu pod tuto částku je poštovné a balné 200,-Kč s DPH za balík a poplatek za dobírku 60,-Kč s DPH. Při nákupu pod 5.000,-Kč bez DPH a osobním odběru je manipulační poplatek 50,-Kč s DPH.
1. Všeobecné obchodní podmínky
1.1 Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
Tyto všeobecné obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím.
EXTRA SERVIS s.r.o., ► Administrativní sídlo - Bystrc 990, 635 00 Brno, IČ: 29183251, DIČ: CZ29183251
Kupující/nikoli spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
1.2 Objednávka
Vyplněním a odesláním objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu zákazník potvrzuje závaznost objednávky a souhlas s těmito obchodními podmínkami. O přijetí objednávky, pokud uvedete správnou e-mailovou adresu, budete informováni potvrzovacím e-mailem. Pokud potvrzovací e-mail s kopií objednávky nepřijde, kontaktujte nás prosím buď telefonicky, nebo prostřednictvím e-mailu.
1.3 Storno objednávky
Ze strany kupujícího – kupující může objednávku stornovat kdykoliv před závazným potvrzením objednávky bez udání důvodu. Po závazném potvrzení objednávky lze provést storno (odstoupit od smlouvy) pouze tehdy, když prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající může uplatnit právo na náhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atp.
1.4 Zpracování objednávky
V případě nejasností má prodávající, případně jeho zodpovědný zástupce právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů. Pokud nebude možné kontaktovat zákazníka telefonicky nebo e-mailem uvedeným v objednávce, protože údaje budou nesprávné, nebo pokud zákazník neopraví požadované údaje ani po upozornění provozovatelem, objednávka bude stornována.
1.5 Způsoby platby
Dobírkou – platba při doručení zboží kurýrní službou na fakturační, resp. doručovací adresu uvedenou v objednávce. V případě, že objednávka překročí částku 20 000 Kč (bez DPH), požadujeme po zákazníkovi částečné uhrazení zboží na zálohovou fakturu v hodnotě 50% z celkové ceny. Vyčkejte prosím na kontaktování naším pracovníkem, který Vás kontaktuje a domluví s Vámi podrobnosti a zašle Vám zálohovou fakturu na e-mail. Děkujeme za pochopení.
V hotovosti – pouze po dohodě v místě provozovny při převzetí zboží.
Na fakturu - pouze po dohodě při opakovaných nákupech
Prodávající je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu (zákazníkovi). Zboží je majetkem prodávajícího do doby, než je zákazníkem v plné výši zaplaceno (u bezhotovostních plateb se za zaplacení považuje doba, kdy se prodávajícímu částka převede na účet).
1.6 Ceny zboží, DPH
Provozovatel internetového obchodu je plátcem DPH. Všechny ceny uváděné na stránkách internetového obchodu jsou uváděny bez DPH i včetně DPH.
Na zboží s akční cenou se nevztahují žádné další individuálně dohodnuté slevy (toto je informace pro naše stálé a velké zákazníky)
Vyhrazujeme si právo chyb a změny cen, například v případě výrazné změny peněžních kurzů nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží.
1.7 Slevy
Pro naše stálé zákazníky platí systém množstevních slev na všechno zboží, kromě akčního. Po dosažení některé z níže uvedených částek Vám bude nastavena slevová skupina v našem e-shopu a budou se Vám zobrazovat již ceny po slevě. Množstevní slevy se přidělují po dosažení celkového obratu bez DPH podle následujících tabulky:
Při předpokladu pravidelných či dlouhodobých odběrů lze slevu nastavit individuálně a ihned.
1.8 Minimální hodnota objednávky a poplatky Minimální hodnota objednávky není stanovena. Je-li však konečná částka nižší než 5.000,-Kč bez DPH, je dále účtováno dopravné a balné ve výši 200,-Kč za balík a poplatek za dobírku 60,-Kč. Při nákupu pod 5.000,-Kč bez DPH a osobním odběru účtujeme balné ve výši 50,-Kč. Převyšuje-li hodnota objednávky částku 5000,-Kč bez DPH, je objednávka osvobozena od plateb balného i přepravních nákladů (neplatí pro přepravu do zahraničí).
1.9 Způsoby dodání, doby dodání a možnosti platby
Zboží je doručováno veřejnou přepravní službou na zasílací adresu kupujícího. Objednávky do ČR vyřizujeme obvykle ihned a jsou doručeny zpravidla do 24 hodin po předání zásilky přepravci. Zboží skladem je expedováno zpravidla ihned, zboží na zakázku obvykle do 10ti pracovních dnů. Objednávky do ostatních zemí Vám budou doručeny do 4 - 10 pracovních dnů od chvíle úhrady Vaší objednávky na náš účet.
2. Záruka a reklamace
Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku. Záruka je omezena výhradně na náhradu samotného zboží, veškeré další náhrady jsou vyloučeny. Zahájení reklamačního řízení nemá vliv na povinnost kupujícího uhradit v řádném termínu vystavené faktury. Nelze tedy, aby kupující pozastavil úhrady faktur z důvodu reklamačního řízení.
Záruka se nevztahuje na vady, které byly způsobeny nedodržením technologie údržby, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením. Záruku nelze uplatnit na zboží, které v kombinaci s dalším materiálem reagovalo a poškodilo výrobek.
V případě poškození zboží dopravou (Česká pošta, PPL a pod.) a pokud jste písemně nereklamovali poškození balíku, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 24 hodin. V oznámení uveďte č. objednávky, druh poškozeného zboží a počet. Opožděné reklamace nebudou uznány.
Místem uplatnění reklamace je distribuční a reklamační místo v Hradci Králové, uvedené v 1.1. Dopravu na místo uplatnění reklamace hradí kupující.
K reklamovanému zboží je nutno přiložit písemnou reklamaci včetně popisu závady a návrhu na vyřízení reklamace, a kopii dokladu o nákupu (fakturu).
Oprávněné reklamace vyřešíme výměnou nebo opravou zboží, popřípadě vrácením zaplacené kupní ceny. O způsobu řešení reklamace rozhoduje výhradně prodávající, který kupujícímu oznámí způsob a dobu vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace dopraví prodávající vyměněné nebo opravené zboží k zákazníkovi na vlastní náklady.
3. Ochrana osobních údajů
Tento internetový obchod se ve své činnosti řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Vaše data u nás uschovaná jsou chráněna před zneužitím a nikdy nebudou poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu a to pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace se zákazníkem.
4. Ostatní
Prodávající si vyhrazuje právo na úpravy či změny těchto pravidel nákupu. |
Ppp